عرضه هدایای تبلیغاتی

عرضه هدایای تبلیغاتی ، یکی از فعالیت های موسسات تبلیغاتی به شمار می آید. رنگ ها در تبیلغات تاثیر مهمی دارند. موضوع کمک کننده در زمینه تبلیغات یک طراحی خوب برای محصولات می باشد. 

اما این به این معنا نیست که کیفیت محصولات مورد توجه قرارنگیرد. میزان کیفیت محصول در گام اول از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

عرضه کلی هدایای تبلیغاتی


عرضه هدایای تبلیغاتی، از این هدایا می توان در همایش ها، کفرانس ها، نمایشگاه ها و ... نیزاستفاده کرد. عمدتا بسیاری از شرکت با تولید محصولی جدید، تعدای از این محصولات را به منظور جذب مشتری به صورت رایگان در بازار عرضه می کنند. اگر به فکر افزایش درآمد در زمینه کسب و کارتان هستید، استفاده از هدیه تبلیغاتی به شما کمک زیادی می کند. همچنین محصول تبلیغاتی روشی مقرون به صرفه و ایجاد ارتباط قوی میان مخاطبان تان می باشد. عرضه هدیه های اعتباری به مشتریان نیز گزینه جالبی است، زیرا به مشتری امکان انتخاب در هزینه کردن هدیه اعتباری می دهد.


تاثیر رنگ در هدایای تبلیغاتی


رنگ ها تاثیر مستقیمی در گسترش نام تجاری تان دارند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، تبلیغات راهی ساده و صرف جویی در زمان می باشد. روانشناسی رنگ ها به گونه ای است که بر احساسات و واکنش افراد تاثیر می گذارد. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که برند های بزرگ دنیا در بسته بندی محصولاتشان از تاثیر رنگ در تبلیغات استفاده می کنند. طبق مطالعات انجام شده رنگ ها اولین دلیل در تصمیم به خرید محصول تبلیغاتی می باشد. کالای تبلیغاتی براساس هویت و نام تجاری شرکتی خاص طراحی می شود. محل تبلیغ لوگو و برند معمولا باید در مرکز یک هدیه تبلیغاتی باشد. مهم ترین اثری که به واسطه محصولات تبلیغاتی باید در مشتریان بوجود آورید، ایجاد حس رضایت در میان مخاطبان است.

 

نتیجه گیری:
توانایی به کارگیری برنامه ای قدرتمند و ابزار تبلیغاتی متنوع برای شهرت کسب و کارتان اهمیت بسیاری دارد. یک هدیه تبلیغاتی ماندگاری بیشتری در ذهن کاربران دارد.