هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص ، هدایایی هستند که مربوط به روز خاصی نمیباشد. در این نوع هدایا، اثر گذاری و اثر بخشی زیادی مد نظر میباشد.

 تفاوت هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه در این است که این نوع هدیه ها عموماً لوکس و نفیس هستند و نیازی به خلاقیت در نوع هدیه نیست.


هدیه تبلیغاتی خاص مدیران


یک هدیه تبلیغاتی با توجه به اهداف برند و شرکت، دارای اهداف متفاوتی میباشد. در صورتی که مخاطبین یک هدیه تبلیغاتی شامل کارکنان یک شرکت باشند، نوع هدیه به طبع تغییر میکند. در صورتی هم که مخاطبین هدیه تبلیغاتی شامل مدیران باشد، میبایست از هدایای نفیس و خاص جهت ارائه به این گروه از افراد جامعه استفاده نمود.
ارزش مادی هدایای خاص بالا بوده و از بسته بندی های شکیل استفاده میشود. تأثیر یک هدیه شکیل و گران قیمت علاوه بر ظاهر، بر افکار و احساسات مدیران تأثیرگذار بوده و موجب فروش محصولات تبلیغاتی میشود.


نمونه هایی از هدایای خاص


با توجه به سلیقه مشتریان، ممکن است هدایای تبلیغاتی از گروه های مختلف با کاربردهای متعددی باشد. برای نمونه چراغ مطالعه تبلیغاتی، پنکه تبلیغاتی، پتو مسافرتی تبلیغاتی، ست های مدیریتی، گلدان تبلیغاتی، گلدان تبلیغاتی با گل و اسانس، متر پلاستیکی تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، جالوازم اداری تبلیغاتی، تندیس مفاخر، متر فلزی تبلیغاتی، آویز کیف تبلیغاتی، کوله پشتی تبلیغاتی، آونگ تبلیغاتی، برج ایفل فلزی، ساعت شنی تبلیغاتی، ماساژورهای تبلیغاتی و هر ابزار و وسیله ای که به صورت عادی استفاده میشود و دارای کاربردهای زیادی میباشد در این گروه از هدایای تبلیغاتی قرار میگیرد.
توجه به مخاطبین یک هدیه تبلیغاتی میتواند موجب شود بهترین گزینه برای هدیه انتخاب شده و موجب جلب نظر مشتریان و کارکنان و کارمندان گردد. هر چقدر که هدیه خاص تر باشد، احتمال فروش محصول و برند بیشتر خواهد شد.


نتیجه گیری:
در گروه هدیه تبلیغاتی، برخی از هدایا هستند که عنوان خاص بودن را میتوان به آنها داد. کاربردی بودن این نوع هدایا مهم بوده و با توجه به ویژگی های مخاطبین انتخاب میگردد.